Vespa

GTS Touring 300

Dostępne kolory:
Cena:już od 25 900 PLN
  • GTS Touring 300
  • GTS Touring 300

GTS Touring

Vespa GTS jak zawsze posiada nadwozie wykonane ze stali. Charakteryzuje się magicznym balansem pomiędzy tradycją i nowoczesnością, a teraz ukrywa w sobie sporo nowości. Przednie i tylne światła to w pełni technologia LED. Przednia część owiewki została delikatnie przedłużona i podkreślona, otrzymała nowy wygląd – tak samo jak osłona kierownicy, lusterka czy wloty powietrza o strukturze plastra miodu. Tylne panele boczne także chwalą się nowym wzornictwem. W przypadku silnika 300 HPE zauważyć można nowe pokrywy silnika i elegancko zaprojektowany układ wydechowy.

Vespa GTS Touring, charakteryzuje się rozbudowaną i elegancką owiewką oraz tylnym stelażem bagażowym. Posiada wyjątkowe obszycie kanapy oraz dedykowaną tabliczkę na tyle owiewki. To kwintesencja podróżowania i z taką myślą zostala zaprojektowana. To najbardziej "turystyczna" Vespa w całej ofercie.

Vespa GTS Touring dostępna jest w jednej wersji silnikowej; 300ccm HPE.

LEGENDARNY KOMFORT

Perfekcyjna ergonomia i naturalna pozycja zawsze sprawiały, że jazda Vespą GTS była wygodna dla każdego, także w dłuższych podróżach. Teraz jest jeszcze lepiej, za sprawą nowej kanapy. Dzięki poprawionym kształtom, ergonomii, materiałom oraz wypełnieniom, udało się poprawić komfort dla kierowcy oraz dla pasażera.

W schowku pod kufrem zmieszczą się dwa dedykowane kaski Vespa Jet, a w schowku pod kierownicą dodano gniazdo USB.

300 CCM HPE

Najnowsza odmiana silnika 300 HPE posiada pojemność skokową 300 ccm, 4 suwy pracy, 4 zawory, jeden cylinder, chłodzenie cieczą i elektroniczny wtrysk. Jest owocem intensywnej pracy działu badań i rozwoju, korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych. Poprawiono wydajność termodynamiczną, zredukowano tarcie wewnętrzne, zastosowano wiele nowych komponentów. Cele, które udało się osiągnąć, to poprawa osiągów i przyjemności z jazdy, wraz z jednoczesną redukcją konsumpcji paliwa i emisji hałasu. Przy okazji rozmiary silnika pozostały bez zmian.

W porównaniu do poprzedniej wersji, moc maksymalna zwiększyła się o 12%, a moment obrotowy o 18%. Maksymalne wartości wynoszą 23,8 KM przy 8250 obr./min. oraz 26 Nm przy 5250 obr./min. Średnie spalanie spadło z 3,4 do 3,2 l/100 km. Innymi słowy jest to najmocniejszy silnik montowany kiedykolwiek w jednośladach Vespa.

Przy budowie silnika zastosowano wiele rewolucyjnych technologii. Głowica ma zupełnie nowy kształt oraz odmienione rozmiary i geometrię kanałów. Tłok także posiada nowy kształt, tworząc zupełnie inną komorę spalania. Układ rozrządu z pojedynczym wałkiem w głowicy zaprojektowano od zera, uzyskując niższe tarcie i hałas, wyższą precyzję pracy oraz dłuższy czas otwarcia zaworów. Wprowadzono wysokociśnieniowy, wielopunktowy wtryskiwacz oraz nową, irydową świecę zapłonową.

Zmiany w silniku przekładają się także na wyjątkową wytrzymałość jednostki, potwierdzając wysoką jakość Vespy GTS. Okresy między przeglądami przedłużono do 10 000 kilometrów.

Skrzynię biegów także przekonstruowano. Nowy pasek, sprzęgło oraz użyte materiały są bardziej wytrzymałe i generują mniej hałasu. Silnikiem zarządza nowy komputer ECU Magnetu Marelli MIUG4. Jednostka spełnia normy Euro 5.

VESPIA MIA

System Vespa Mia zapewnia połączenie smartfonu z systemem elektronicznym Vespy GTS za pomocą Bluetooth, czyniąc jazdę jeszcze ciekawszą i praktyczniejszą. Dedykowana aplikacja Vespa App współpracuje z systemem Vespa Mia. Obecny jest w Vespach wyposażonych zarówno w zegary, jak i ekran TFT, czyli: Vespa Elettrica, Vespa Primavera S, Vespa Sprint S oraz zupełna nowość, Vespa GTS SuperTech.

Po połączeniu, ekran TFT wyświetli wszelkie powiadomienia o połączeniach lub wiadomościach. Połączeniami można także zarządzać joystickiem na lewej kierownicy. Dzięki poleceniom głosowym kontrolować można muzykę, nawigację czy wszelkie funkcjonalności smartfona. Aby w pełni z tego korzystać, warto wybrać dedykowany kask Jet ze zintegrowanym zestawem interkom. Połączona aplikacja wyświetli także wiele użytecznych informacji o stanie pojazdu.

Vespa MIA jest wyposażeniem standardowym w modeli Vespa GTS SuperTech, a dla pozostałych wersji pozostaje dodatkiem.

 

Pełny cennik dostępny jest tutaj: