Vespa

Sprint 125 ABS

Dostępne kolory:
Cena:18,000 PLN
  • Sprint 125 ABS
  • Sprint 125 ABS
  • Sprint 125 ABS
  • Sprint 125 ABS



WYPRZEDAŻ ROCZNIKA!

Vespa Sprint 125 ABS z rocznika produkcji 2017
dostępna z rabatem 2 500 PLN w cenie 18 000 PLN.

Cena bazowa modelu z rocznika produkcji 2017 wynosi 20 500 PLN.
Ostatnie egzemplarze. Szczegóły dostępne u Dealerów. Ilość pojazdów objętych promocją cenową jest ograniczona.

NOWOŚCI NA SEZON 2017
NOWy sprint

NAJLEPSZE OSIĄGI, NISKIE KOSZTY UTRZYMANIA, NISKI POZIOM HAŁASU I MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ.

Vespa Sprint to najbardziej sportowy ze wszystkich skuterów Vespa.
Jej historia rozpoczęła się w połowie lat 60 ubiegłego wieku, kiedy to ten pierwszy sportowy model Vespy dokonał podboju europejskich dróg. Ten niewielki, nowoczesny i zwinny skuter był wprost idealny dla młodzieży. Stał się wyrazem jej dążenia do wolności i idealnie wpasował się w zmiany, które zachodziły wówczas na świecie z niebywałą szybkością.  

Nowy model Vespy Sprint jest spadkobiercą tej tradycji i młodzieńczej energii.  Został pomyślany jako ewolucja Vespy Primavera i skierowany jest do młodych ludzi utożsamiających się ze sportowym stylem życia. Vespa Sprint charakteryzuje się niewielkim, lekkim i bezpiecznym nadwoziem wykonanym całkowicie ze stali. Jej młodzieżowy charakter podkreślają prostokątny reflektor oraz 12" koła z aluminiowymi obręczami.

 
WERSJE & KOLORYSTYKA

Vespa Sprint dostępna jest w dwóch wersjach wyposażenia: Sprint oraz Sprint Sport. Obie wersje posiadać mogą silnik o pojemności 50 i 125cc.
W 2017 dostępna jest również nowa gama kolorystyczna.

Dla wersji Sprint, do obecnych już w ofercie kolorów czerwony, czarny i biały dołączają pomarańczowy (Arancio) oraz zielony (Verde Met). Wszystkie wersje posiadają czarne siedzisko.

     


Wersja Sprint S dostępna jest w kolorach żółty mat (Giallo Opaco Met) i szary mat (Grigio Opaco) Met.
Sportowa odmiana posiada m.in. czarne siedzisko, charakterystyczne grafiki w tylnej części karoserii oraz na obręczach aluminiowych felg.

    

Dla Vespa Sprint dostępny jest pakiet matowych akcesoriów, np. taki sam, jak przedni bagażnik dostępny w wersji Touing modelu Primavera. Dostępne są również ciemna szyba (owiewka) czy matowe "krawaty" widzoczne w przedniej części skutera.


    


              

BEZPIECZEŃSTWO

Wszystkie wersje Vespa Sprint z silnikami 125cc są standardowo wyposażone w system ABS.  Przednie koło wyposażono w system detekcji prędkości złożony z czujnika i koła fonicznego, który mierzy prędkość chwilową pojazdu oraz jej spadek. Czujnik komunikuje się z elektro-hydraulicznym modułem sterującym, który uruchamia system ABS, gdy prędkość obrotu jednego z kół gwałtownie spada, zapobiegając jego zblokowaniu się i gwarantując stabilne i skuteczne hamowanie na powierzchniach o niskim współczynniku tarcia.



System ten stworzony specjalnie dla modeli Primavera i Sprint charakteryzuje się bardzo niską wagą i nie wpływa na zwiększenie masy własnej pojazdu. Jego zaletą jest bezpieczeństwo i przyjemność z dynamicznej i stabilnej jazdy. 


Sprint wyposażony jest w szeroką gamę rozwiązań ułatwiających użytkowanie skutera na codzień, min. port USB oraz dedykowane miejsce na telefon lub dokumenty, umieszczone w schowku znajdującym się pod kierownicą.




DANE TECHNICZNE

SILNIK
Typ                                      jednocylindrowy, czterosuwowy, elektronicznym wtryskiem
Średnica tłoka x skok           52/58,6 mm    
Pojemność silnika                124.5 cc    
Maksymalna moc na wale    7,9 kW at 7,700 rpm    
Maksymalny moment obr.    10,4 Nm at 6,000 rpm    
Układ rozrządu                    Jeden wałek rozrządy, 3 zawory na cylinder
System paliwowy                 Nowy wtrysk elektroniczny PFI 
System chłodzenia              Wymuszony obieg powietrza
Smarowanie                        Przy mokrej komorze korbowej
Rozrusznik                          Elektryczny 
Sprzęgło                              Automatyczne sprzęgło odśrodkowe z tłumikami drgań
Skrzynia biegów                  CVT z kontrolą przeniesienia momentu obrotowego

POJAZD
Konstrukcja nośna               Nadwozie z blachy stalowej ze spawami wzmacniającymi
Zawieszenie przednie          Jednoramienne ze sprężyną i amortyzatorem dual action 
Zawieszenie tylne                Sprężyna z 4 ustawieniami i amortyzator dual action o skoku 70 mm 
Obręcz koła przedniego       Aluminium odlewane ciśnieniowo 2.50x12" 
Obręcz koła przedniego       Aluminium odlewane ciśnieniowo 2.50x12"

Opona przednia                   Bezdętkowa 110/70 - 12"
Opona tylna                         Bezdętkowa 120/70 - 12"
Hamulec przedni                 Hydrauliczny, tarcze 200 mm wykonane ze stali nierdzewnej, jednokanałowy ABS
Hamulec tylny                      Mechaniczny 140 mm ø bęben

WYMIARY
Długość/Szerokość              1,860/735 mm
Wysokość siedziska             780 mm
Rozstaw osi                         1 340 mm
Poj zbiornika paliwa             8 litrów (w tym 2 litry rezerwy) 
Normy emisyjne                   Euro 4